härlig söndag

Jag ska inte ljuga, lite ångest har jag faktiskt. Förutom att jag söp bort min 3 dagar gamla kamera, brände alldeles för mycket pengar och inte kommer ihåg så mycket, hade jag kul! Och som grädde på moset vaknade jag med den härliga smaken av gammal fylla, en självgående hammare på huvudet och den ljuvliga känslan av att vilja spy upp allt man har i magen plus lite till. Vilken härlig dag!

Nattamat is the shit!
Hamburgare, pommes (med vitlöksdipp naturligtvis), lökringar, chillicheese, falafelsallad och ett halvt dussin coca cola, det är grejor det!
Självklar lever jag upp till mitt nya motto "drick inte skitmycket, drick för mycket!"

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Tänkte lämna ett litet avtryck när jag ändå var in på din blogg en sväng :)

2009-07-05 @ 10:32:06
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0