Kolla länkarna!

Efter att ha kollat på nästintill alla videoklipp från lördagens konsert, har jag märkt att det inte är många som är bra! Ljudet är dåligt, personen skakar otroligt mycket eller sjunger och skriker otroligt högt så man inte hör Britney. Men nu har jag hittat några som jag tycker ni ska kolla på!

Den här och den här tycker jag ni ska kolla på enbart för att se hur mycket folk det egentligen var! (Britney var inte på scenen då) Tänk på att scenen var i mitteln, så där var lika mycket folk på alla sidor runt scenen!
Den här känner man lite mer av stämningen än dom andra, kvaliteten är bättre än dom flesta. Denna låten sjunger hon även live, vilket hon inte gör i dom andra och hon är så sjukt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0