Tisdag.

Körningen gick inte så bra, körde som en kratta, Men körde inte på någon iallafall. :) Dock väldigt nära att köra på många bilar. Jag har verkligen ingen aning om var jag har bilen någonstans. Jag kör och hoppas på det bästa! :)
Fick dock ett mycket bra råd av Annette, min körskolelärare. "Ska du köra på en bil, så satsa på en röd. Då märks det inte lika mycket på lacken på vår bil." Smart!

Efter körningen åkte jag och Denise till Helsingborg och mötte upp Ulrika. Gick och handlade pressent till Annica som fyller 20 år på fredag. GRATTIS I FÖRSKOTT ANNICA! :D Vad pressenten är kan jag avslöja efter fredag :)
Denise åkte hem medans jag och Ulrika gick och tränade. (Typ första gången på 2 år.) Jag visste att jag skulle ha dålig kondition, men så dålig som den är trodde jag faktiskt inte!
Nu efter känner jag mig lite mörbultad, så ska väl snart lägga mig framför tv:n. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0