Deprimerande måndag.

Denna dagen har varit jätte seg.
Gick ut en runda på stan för att se om jag hittade något fint, men såklart inte!
För att må lite bättre så gick jag och handlade Glamour. :)
Det fick mig att fundera på om jag ska vara med i "Glamour stiletto run" i år. Men det blir nog bäst om jag inte är med för alla! Gå i högklackar är väl inga problem (sålänge man inte är för full) men att springa!? Nej, jag hade nog orsakat en dominoeffekt!

Ska kanske träna med Ulrika imorgon. Jag är inte riktigt typen som frivilligt går till gymmet dock.
Jag säger som Joan Rivers "Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"


Jag och Ulrika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0