Måndag.

Första dagen på jobb detta året. Lite jobbigt att gå upp så tidigt, men piggnade till ganska snabbt. :)
Kändes som jag bara varit borta över helgen när man kom tillbaka. (fast jag varit borta över 2 månader)
Fick för mig att jag skulle gå hem och fy så långt det var! Gick på en rak väg i 40 minuter, ganska segt :/

Några bilder från i lördags.

Jag                        Mattias och Lollo    Ulrika                     Andreas


Cindy och Mia                  Tobbe och Chrille          Jocke och Lollo


Haha, håret och sminket jag fixat blev totalförstört innan jag ens hunnit komma till festen!
Jag sprang runt i snöovädret med platt, blött hår och sminket under ögonen, och ingenting att fixa till det med. :P
grr hett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0