Gårdagens bravader.

Igår firade vi Annicas tjuogoårsdag. :)
Morgonen startade med en god frukost och skumpa. När klockan var runt ett började man känna sig lagom berusad, och den sköna känslan satt kvar hela kvällen och natten. Vår present till Annica var mikrofon och karaokeskiva till dvd:n. :) Tråkigt nog fungerade inte mikrofonen särskillt bra så den får vi lämna tillbaka. Men som tur var, var det karaoke på "Tages". Jag som älskar att sjunga karaoke sjöng en hel del låtar under kvällen. :)
Lägger in lite bilder från kvällen :)

Lina och jag                     Jacob, Anderas & jag     Anderas & jag


Jag och Lina                    Jag och Denise               Elin, Annica & Vicky


Jacob och jag                 Emmy och Lina                Annica blåser ut ljusen


Annnicas fina tröja        Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0