Dagens körlektion.

"- Ska jag köra helt?
 - Kan man köra halvt?
 - Ja, jag kan lära dig, men det kostar."
Så nu ska jag ge min körskolelärare körlektioner! :D
En bil kommer från höger när det är högerregeln och jag stannar för att låta den köra.
"- Bra, men det hade du behövt kunna, för så långt har vi inte kommit i utbildningen.
 - Nej just det, jag skulle bara kört va?"
20 meter efter.
"- Stanna här så bilen framför inte behöver stressa när han ska göra sin fickparkering.
 - Ska han fickparkera?
 - Ja, du ser väl att backningslampan lyser?!
 - Men det behöver jag ju inte kunna, jag har ju inte kommit så långt i utbildningen!"
De sista tio minutrarna satt vi bara och skratta. Jag glömde helt bort att kolla i backspeglarna, blinka och växla. Ja, typ allt man ska göra.
"- Kommer här någon bil? Äsch, vi chansar."
Så gasade jag.
"- Malin, när du fått ditt körkort så ring mig varje gång du ska ut och köra, så håller jag mig hemma!" 

What? Kör jag så dåligt? :S


Kommentarer
Postat av: Alexnadra

Hahah det kom jag ihåg att du berättade =)

2009-03-01 @ 12:22:17
URL: http://alexandrabvp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0