Kalas :)

Nu har jag precis kommit hem från min syster (http://eleganzias.blogg.se) och hennes pojkvän Stefan i Malmö. Emely fyller 23 år idag och Stefan fyllde 26 år förra helgen, så dom bjöd på lite kakor och annat gott. :) Blev lite avundsjuk när dom öppnade presenter.. Föreslog att vi skulle fira min födelsedag nästa månad (7 månader tidigare), men det var väl ingen hit.. :( 

På tal om min syster.. I fredags skulle dom sova hos oss för att dom skulle gå ut i Landskrona.
Jag låg och sov, men vaknade till. Mitt rum var mörkt, men i dörröppningen såg jag en gestalt. Såg inte vem eller någonting. Blev skit rädd! Då sa (eller svamlade rättare sagt) den personen "Förlåt, det var inte meningen att jag skulle skrämma dig. Men jag kan inte låsa dörren."
HAHA, det var min syster och hon var väldigt full. Jag var skit trött men fick gå upp för att låsa dörren. Hon följde med mig tillbaka till sovrummet och snackade och snackade och snackade.. (samma saker om och om igen)
Jag tror att hon lämnade mig ifred efter cirka en och en halv timme. :P

Stefan och Emely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0