Sprit, mat och Robinson

Har precis kommit hem från sköna Helsingborg. Idag har jag, Ulrika, Sandra, Andreas, Niklas, Fredde, Emelie och Ebba (hund) varit och grillat på stranden på Råå. Underbart väder och underbar mat! :)

Igår hade min kusin Victor 18-års kalas.
Nu är det din tur att gå ut och röja på krogen. Följ din kära kusins fotspår!

(Bilden är dock över 3 år gammal)

Efter kalaset åkte jag hem till Ulrika. Det var tänkt att jag, Ulrika, My, Sandra och Andreas skulle ut på något ställe i Helsingborg. Blev väl inte så mycket till utgång.. Jag säger inget för Ulrikas skull! :P 

En väldigt skön helg har jag då haft och som grädde på moset har mamma satt upp mina nya fina gardiner i mitt sovrum! Ska försöka lägga in en bild så småningom.
Nu ska jag kolla på helgens Robinson-avsnitt som jag missade! :) 

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag tackar bästis! i have som ångest.. men man lever bara en gång, jag försöker tänka så! älskar dig! och tack för du stod ut med miiiig!

2009-04-27 @ 15:41:14
URL: http://baraulrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0